Waar kunnen wij u mee helpen?

Start dropdown content
sluiten

Herhaalrecept

Als u chronische medicatie gebruikt, kunt u bij uw apotheek navragen of u gebruik kunt maken van een herhaalservice. De apotheek zorgt dan, in overleg met uw huisarts, dat uw chronische medicatie elke keer op tijd klaarstaat.

Kiest u ervoor om zelf elke keer als dit nodig is een herhaalrecept aan te vragen bij uw huisarts? Vul dan onderstaand formulier in:

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content

Stel een vraag

U kunt uw vraag stellen op MijnGezondheid.net

Minder dringende vragen waarvoor u niet speciaal een afspraak wilt maken, kunt u online aan ons stellen. Wij proberen binnen een gering aantal werkdagen te antwoorden. U kunt alleen vragen stellen aan uw huisarts, assistente of praktijkondersteuner(s).

Het antwoord op uw vraag en een overzicht van uw vragen vindt u op MijnGezondheid.net.

Naar MijnGezondheid.net

Ik wil meer informatie
Ik wil me aanmelden

Bespreekt u uw medische klachten liever direct met een van onze medewerkers, dan kunt u ons bellen op het algemene nummer van het gezondheidscentrum.

Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij
Start dropdown content
Einde dropdown content, druk om terug te keren naar de buttonrij

Voordat u belt, bepaal binnen 1 minuut of u naar de dokter moet.

U krijgt direct advies.

 

Over ons

Als u gezondheidsklachten heeft kunt u een afspraak maken bij een van de huisartsen. De huisarts zal uw klacht beoordelen, zo nodig medicatie voorschrijven of eventueel verwijzen naar een andere zorgverlener. Indien u telefonisch een afspraak maakt beoordeelt eerst de assistente de urgentie en plaatst u op het spreekuur van de huisarts. Op dit gezondheidscentrum werken veelal wisselende huisartsen waardoor het dus voorkomt dat u niet altijd dezelfde huisarts ziet.

Inschrijving bij een vaste huisarts is bij ons niet mogelijk.

Ter ondersteuning van het spreekuur van de huisartsen is 1 van onze doktersassistentes bevoegd spreekuur ondersteuner (SOH). Voor veelvoorkomende klachten zoals keelpijn, insectenbeet, trauma aan de enkel, bijtwond etc. kunt u snel bij de SOH op het spreekuur terecht. Zo nodig overlegt zij met de huisarts.

 

 

Wij zijn NHG-geaccrediteerd voor de reguliere huisartsenzorg. Wij voldoen aan de landelijk vastgestelde normen en werken continu aan kwaliteitsverbetering.

Medewerkers

Mevr. S. van den Berg
Huisarts

BIG-nummer: 39920881001

Dhr. A. Malhoe Mishre
Huisarts

BIG-nummer: 29920264201

Dhr. M.L.D. Klein Nulent
Huisarts

BIG-nummer: 79920799401

Mw. M. Chughtai
Huisarts

BIG-nummer: 19922523401

Mevr. L. Man
Huisarts

BIG-nummer: 29065801001

Mevr. D. Vissers
Huisarts

BIG-nummer: 79922291601

Mw L. Geenen
Huisarts

BIG-nummer: 09922142401

Susan
Hoofdassistent en spreekuurondersteuner huisarts
Anneke
Doktersassistent
Manuela
Doktersassistent
Michelle
Doktersassistent
Martine
Doktersassistent in opleiding
Esmee
Doktersassistent in opleiding
Mevr. S. Luiten
Praktijkmanager

Openingstijden

Handig om te weten

Huisbezoek

Mocht u niet in staat zijn om op het spreekuur te komen, dan kan de huisarts natuurlijk bij u thuis langskomen. De visites aan huis worden meestal tussen de middag afgelegd. Wij adviseren u om indien mogelijk altijd naar de praktijk toe te komen omdat in de praktijk betere onderzoeks- en behandelingsmogelijkheden voor u aanwezig zijn. We verzoeken u vriendelijk om vóór 12:00 uur een huisbezoek aan te vragen.

Uitslagen opvragen

De uitslag van uw onderzoek wordt door de huisarts beoordeeld en door de assistent aan u meegedeeld

Meer informatie

  • Tussen 17:00 en 8:00 uur is de praktijk gesloten.

    Voor spoedeisende klachten in de avond, nacht en in het weekend kunt u contact opnemen met de huisartsenpost (HADOKS): 070 346 96 69.

    HADOKS is de nieuwe naam van de SMASH, een samenwerkingsverband van alle huisartsen in Den Haag, Leidschendam, Rijswijk, Voorburg, Voorschoten en Wassenaar. HADOKS regelt spoedeisende huisartsenhulp buiten kantoortijden. Iedere dag tussen 17:00 uur ’s avonds en 8:30 uur ’s morgens; gedurende het hele weekend en op alle erkende feestdagen.

    U krijgt altijd eerst een ervaren doktersassistente aan de lijn. Zij zal vragen naar uw naam, adres, postcode, geboortedatum en verzekering. Zorg dus dat u deze gegevens bij de hand heeft. Zij zal ook vragen naar uw klachten en beoordelen of het noodzakelijk is dat u gezien wordt door een huisarts.

    U moet altijd bellen, u kunt niet zonder afspraak naar de huisartsenpost.

    Meer informatie over HADOKS vindt u op de website van HADOKS

  • Een consult bij uw huisarts is alleen mogelijk op afspraak en duurt gemiddeld
    10 minuten. Als u meerdere vragen heeft of  met meerdere personen komt, heeft u waarschijnlijk meer tijd nodig. Wij verzoeken u dit bij de assistente aan te geven zodat wij u optimaal kunnen helpen.

    Een telefonisch consult met uw huisarts is bedoeld voor een korte vraag of om een uitslag op te vragen. Soms  is het moeilijk uw gezondheidstoestand telefonisch te beoordelen. Een persoonlijk afspraak om op het spreekuur te komen kan daarom alsnog nodig zijn om u optimaal te helpen.

  • Indien u bij verhindering een afspraak niet 24 uur van te voren afzegt, zijn wij helaas genoodzaakt het tarief dat voor deze afspraak geldt bij u in rekening te brengen.

    Let op! Helaas kunt u dit bedrag niet declareren bij uw zorgverzekeraar dus wees op tijd met het doorgeven van een verhindering. Deze regeling geldt voor  de afspraken met de huisartsen, praktijkondersteuners, praktijkverpleegkundigen en doktersassistenten.

    Tarieven huisartsenzorg

    Niet nagekomen afspraak € 20,00
    Medische verrichting kostprijs*

     

    *Deze prijs is gelijk aan het tarief dat we met de zorgverzekeraar zijn overeengekomen (meer informatie verkrijgbaar bij de assistente).

  • Voor het goed functioneren van de praktijk zijn de doktersassistenten onmisbaar. De doktersassistente heeft een specifieke beroepsopleiding  gevolgd en heeft een beroepsgeheim.

    Hierdoor kunt u bij hen terecht met algemene en specifieke gezondheidsvragen en kunnen zij op grond van de door u verstrekte gegevens informeren en adviseren. Zij zullen u soms enkele vragen stellen om een inschatting te maken voor verdere benodigde behandeling. Huisarts en assistente werken nauw samen en hebben regelmatig overleg.
    Ook verricht de assistente een aantal medische handelingen:

    • Tussentijdse bloeddrukcontrole
    • Aanleggen van een verband en het beoordelen van verwondingen
    • Oren uitspuiten
    • Suiker/Hb-controle
    • Hechtingen verwijderen
    • Aanstippen van wratten
    • Urine onderzoek
    • Injecties
    • Uitstrijkjes in het kader van het bevolkingsonderzoek
  • In ons gezondheidscentrum werken meerdere praktijkondersteuners en praktijkverpleegkundigen. Heeft u een chronische aandoening of psychische klachten? Dan kan de huisarts u verwijzen naar een praktijkondersteuner (POH) of praktijkverpleegkundige (PVK). Hij/zij heeft een ander spreekuur waardoor er per consult meer tijd is.

    De POH of PVK is gespecialiseerd in chronische aandoeningen of psychische klachten. Er is nauwe samenwerking met de huisarts. De huisarts blijft eindverantwoordelijk voor de behandeling en het voorschrijven van medicijnen.

    Meer informatie over de praktijkondersteuner en -verpleegkundige vindt u hier.

Thuisarts.nl

Zoekt u specifieke informatie over gezondheid en ziekten?

Voor medische informatie verwijzen wij u graag door naar de website Thuisarts.nl.
Thuisarts.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over gezondheid en ziekten.

Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent

Apotheek.nl

Zoekt u specifieke informatie over medicijnen?

Voor informatie over medicijnen verwijzen wij u graag door naar de website Apotheek.nl.
Apotheek.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie over medicijnen.

Geef in onderstaand zoekveld aan waar u naar op zoek bent